Tertúlies virtuals de tardor
El CNL Vallès Occidental Sud ofereix durant aquest trimestre 8 hores de tertúlies virtuals per millorar l’expressió oral.
Les sessions tindran lloc cada divendres de 12 a 13 h del 30 d’octubre al 18 de desembre. Van adreçades a persones que entenen el català i ja el parlen una mica i volen adquirir fluïdesa i millorar la pronunciació.
A cada sessió els participants podran parlar de forma informal i col·loquial, en un ambient distès, sobre diversos temes d'actualitat i la temàtica de la conversa començarà amb un vídeo breu publicat a les xarxes socials per influenciadors o youtubers.
El nombre de places és limitat i les inscripcions es poden fer per mitjà d’aquest formulari abans del 29 d’octubre.
Vallès Occidental Sud
A les 12.00 h.
CNL