2a Ruta Literària a Santa Perpètua de Mogoda
En aquesta segona edició hi van participar 25 persones

El dia de Sant Jordi a les 10.30 h es va celebrar la 2a Ruta Literària de Santa Perpètua de Mogoda, organitzada pel Servei de Català i la Regidoria de Cultura.
Alumnes dels cursos de català, participants del Voluntariat per la llengua i població en general van participar en aquesta segona edició de la Ruta, després de l'èxit de l'edició anterior. En aquesta ocasió va transcórrer pels carrers de centre vila amb noms d'escriptors i escriptores en llengua catalana.
Els autors treballats van ser, per aquest ordre: Pere Calders, M. Aurèlia Capmany, Santiago Rusiñol, Josep M. de Sagarra, Frederic Soler "Pitarra", Jacint Verdaguer, Joan Maragall i Ignasi Iglésias.
Sota la placa amb el nom del carrer es va llegir una breu aproximació a la vida i obra de cada autor i els participants van llegir una mostra dels seus textos.
La Ruta va acabar al Vapor on la biblioteca municipal va preparar un recull d'obres dels autors treballats i es va oferir un petit refrigeri com a cloenda, espai on els assistents van poder comentar l'activitat de manera distesa i informal.