Com comunicar-se amb la clientela, una sessió formativa per a comerciants de Falset

Ús professional

La inscripció a aquesta formació presencial és gratuïta

El dilluns 10 d'octubre de 13h, la Regidoria d'Afers Socials i Comerç de Falset i el Servei Comarcal de Català del Priorat organitzen  una sessió adreçada a comerciants i botiguers per reflexionar sobre si és adequat adreçar-se en primera instància en català a la clientela o per què és important respectar la tria de llengua del client.

La sessió, d'una hora i mitja de durada, té com a objectiu conscienciar els comerciants que adreçar-se en català a algú que no coneixem o que el parla amb dificultats és una mostra de disponibilitat lingüística i de voluntat integradora. I això en un moment en què el coneixement de la llengua augmenta però l'ús social retrocedeix, també en comarques com el Priorat.

La formació serà presencial i tindrà lloc al Castell de Falset. La inscripció és gratuïta i es pot formalitzar al telèfon 977 83 00 57 o a cultura(ELIMINAR)@falset.org abans del 6 d'octubre.

Vols compartir aquesta notícia?