El Centre de Normalització Lingüística del Maresme a Mataró Ràdio

Difusió

Una representació tècnica del CNL participa en el programa Educació dia a dia

Aquesta setmana una delegació del Centre de Normalització lingüística (CNL) del Maresme ha participat en el programa de ràdio "Educació dia a dia", promogut pel Moviment Educatiu del Maresme. El programa s'emet a través de les ones de Mataró Ràdio cada dimarts a les 9 h del matí (i també se'n pot sentir la reemissió a les 6 de la tarda del mateix dimarts).

"Educació dia a dia" és un programa adreçat a tota la comunitat educativa que setmana rere setmana tracta temes d'interès per a escoles i famílies. En aquesta ocasió el CNL del Maresme va ser el convidat d'un programa dedicat íntegrament a l'activitat que duu a terme el CPNL a la comarca.

Núria Pera (directora del CNL del Maresme), Silvana Casal (coordinadora de Dinamització), Berta González (responsable del Voluntariat per la llengua) i Mon Folch (tècnica de normalització lingüística) van ser les encarregades d'explicar qui som i què fem a tots els oients.

Durant el programa es va parlar del programa dels Comerços Aprenents, dels tallers de sensibilització lingüística a diversos col·lectius, del Voluntariat per la llengua i dels cursos de català que s'oferiran properament.

Vols compartir aquesta notícia?