L'Oficina de Català de Tordera organitza una sortida al Teatre Clavé
Alumnes, participants del VxL i tècnics van assistir a una funció de l’obra Un menú tancat
El diumenge 23 de febrer, un grup d'alumnes dels cursos de català, diversos participants del Voluntariat per la llengua i tècnics de l'Oficina de Català de Tordera, va assistir a la representació de l'obra Un menú tancat al Teatre Clavé, a la mateixa localitat.
L'obra és una "comèdia gastronòmica" interpretada per en Roger Coma, Joan Arqué i Óscar Muñoz. La trama gira al voltant de tres amics que es reuneixen cada dos mesos per sopar. En aquesta ocasió, un d'ells, un cuiner reconegut, tanca el seu restaurant per oferir-los un sopar íntim. No obstant això, el menú no només inclourà plats exquisits, sinó també una pregunta inesperada (com és que mai no ens hem vist plorar?) que desencadenarà records, revelacions i moments incòmodes que posaran a prova la seva amistat.
Amb una durada de 85 minuts, l'obra planteja una qüestió profunda: "Si es pot desconstruir una truita de patates, també ens podem desconstruir a nosaltres mateixos?".
A la funció van assistir-hi també Pere Garcia, regidor de Cultura i titular de la nova regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament de Tordera, i Marta Passet, portaveu i regidora del grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Tordera i consellera al Consell Comarcal del Maresme.
CNL del