Visita a la Biblioteca de Balaguer dels alumnes de català

Cursos de català, Activitats complementàries, Activitats complementàries

Els alumnes del curs visiten la Biblioteca Comarcal Margarida de Montferrat

Els alumnes del curs de nivell A2 que s'està duent a terme a Balaguer en col·laboració amb el SOC han visitat la Biblioteca Comarcal Margarida de Montferrat i han gaudit d'una visita guiada per aquest servei cultural públic. Això els ha permès veure els diferents materials que hi ha a disposició: llibres, revistes, música, diaris, jocs i pel·lícules i, en especial, recursos per als estudiants de català.

La tècnica els ha explicat el funcionament general de la biblioteca, com ara la manera de fer-se'n socis, la gestió del servei de préstec, la localització dels diferents documents, la utilització dels ordinadors i les activitats que s’hi fan regularment: xerrades, explicació de contes, tallers i concerts, entre altres. Els alumnes, per la seva part, han mostrat molt interès i alguns han aprofitat per fer-se el carnet de la biblioteca i poder gaudir ja del servei de préstec. Val a dir que la Biblioteca Comarcal col·labora amb el programa Voluntariat per la Llengua https://www.vxl.cat/ i amb la campanya TotJoc /jocs/index-3/

Aquesta visita s'emmarca dins de les activitats complementàries que es duen a terme des del Servei Comarcal de Català de la Noguera per promoure el coneixement de l'entorn i trobar espais on l'alumnat dels cursos de català puguin practicar la llengua que aprenen a l'aula.

Vols compartir aquesta notícia?