Promoció de l'ús

Per a què serveix el català?

De la mà del Pla Educatiu d'Entorn (PEE) de Lleida, neix la campanya «Parla en català i peta-ho!», una proposta dinàmica i participativa que vol convertir el català en la llengua viva del pati, dels passadissos, de les activitats extraescolars i, per descomptat, de les aules. La iniciativa aposta per l’empoderament lingüístic, per la cohesió i per reforçar el sentiment de comunitat a través de l’ús quotidià del català.

El CNL de Lleida, que forma part del PEE de la ciutat, se suma a la campanya i hi col·labora amb aquest vídeo enregistrat amb alumnes de nivells bàsics. Hi podeu escoltar les respostes que van donar els alumnes a la pregunta “Per a què serveix el català?”.
 

Última actualització: 18/06/26