Notícies

Filtres aplicats

  • Programa: CPNL > Organització [X]
  1. La Diputació de Tarragona aprova la seva adhesió al CPNL

    L'acord permetrà reforçar la col·laboració institucional per impulsar el coneixement i l'ús del català als municipis de la demarcació

    CPNL

  2. El CPNL aprova el II Pla d’igualtat 2026-2030

    El nou Pla inclou 35 accions per reforçar la igualtat de tracte i d'oportunitats, la diversitat i un entorn de treball inclusiu

    CPNL

  3. Reunió de la Taula d’Entitats d’Acollida Lingüística a Girona

    Coordinació i impuls de la formació inicial en català a les comarques gironines

    CPNL

  4. Nova trobada de la Comissió de Formació de Persones Adultes de Salt

    A la reunió s’ha posat èmfasi en la formació en llengua catalana

    CPNL

  5. La Diputació de Barcelona s’adhereix al Consorci per a la Normalització Lingüística

    Aquesta incorporació representa un pas significatiu per enfortir la cooperació institucional en política lingüística

    CPNL

  6. El CPNL reorganitza els centres de normalització lingüística del Baix Llobregat

    L'estructuració en tres centres permet redistribuir millor els recursos i optimitzar els serveis adreçats a la població

    CPNL

  7. Trobada amb l'alcalde de Figueres, Jordi Masquef, i el tinent d'alcalde Josep Maria Bernils per tractar sobre la promoció de la llengua a la ciutat

    La directora del CNL de Girona, Montserrat Mas, i la tècnica de l'Oficina de Català de Figueres, Dolors Barceló, es van reunir amb el tinent d'alcalde Bernils, representant de l'ens local al CPNL, per tractar sobre diverses qüestions relacionades amb l'ensenyament, la promoció i l'ús social del català a la ciutat.

    CPNL, CPNL

  8. Visita del Secretari de Política Lingüística a Girona

    Dimecres 20 de setembre el secretari de Política Lingüística, F. Xavier Vila va assistir a una reunió amb diferents agents de la llengua catalana de comarques gironines. 

    CPNL, CPNL

  9. Gemma Vázquez, nova gerenta del Consorci per a la Normalització Lingüística

    Gemma Vázquez Simó és la nova gerenta del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL). La fins ara directora del Centre de Normalització Lingüística (CNL) de l'Hospitalet assumeix la gerència a partir de l'1 de setembre.

    CPNL