Notícies
Filtres aplicats
- Programa: Ús professional > Accions de sensibilització > Ens públics [X]
-
Presentació dels plans locals d'impuls als alcaldes de la Garrotxa
El SC d’Olot-la Garrotxa participa al Consell d’Alcaldies
-
"La comunicació amb la ciutadania" a l'Ajuntament de Palafrugell
Treballadors de diverses àrees van assistir al taller
-
"La comunicació amb la ciutadania" a l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Una formació adreçada al personal que fa atenció al públic
-
Sessió de sensibilització lingüística per millorar la comunicació amb la ciutadania a Calonge i Sant Antoni
S'adreça al personal de l'Ajuntament que fa atenció al públic
-
L'OC de Roses ha impartit unes sessions de sensibilització lingüística a les dues llars d’infants municipals
Aquest darrer trimestre s'han impartit dos tallers de sensibilització lingüística per a mestres i educadores
-
Estratègies per mantenir el català en l'atenció al públic a Olot
Tast d’Empoderament Lingüístic a treballadores de l’Ajuntament d’Olot
-
Tast d’empoderament lingüístic a Arbúcies
Un espai de reflexió per contribuir de manera directa a la recuperació del català
-
L'Oficina de Català de Blanes organitza la Comissió Interdepartamental de seguiment del Reglament d'Ús Lingüístic de l'Ajuntament de Blanes
Aquesta comissió es va dur a terme el 9 de juliol d’enguany, a la sala de juntes de l’Ajuntament de Blanes
-
L'Oficina de Català de Blanes imparteix sessions de sensibilització lingüística als monitors dels tallers educatius de l'Ajuntament de Blanes
S’han impartit 3 tallers de sensibilització lingüística durant el primer semestre d’enguany, tant a monitors del Pla Educatiu d’Entorn com als monitors del Pla de Barris.
-
Fomentem la llengua a Arbúcies
Les activitats de dinamització: una eina bàsica per al foment de la llengua
CNL de