El SC d’Olot-La Garrotxa coorganitza una xerrada sobre didàctica de la llengua

Activitats complementàries

Hi assisteixen més de 40 persones vinculades a la Comissió per la Llengua d’Olot i la Garrotxa

El Servei de Català d'Olot-la Garrotxa ha coorganitzat, com a membre de la Comissió per la Llengua d'Olot i la Garrotxa (CLOG), la xerrada "Didàctica del català com a llengua addicional: una perspectiva pràctica i rigorosa", a càrrec de Llorenç Comajoan.

Comajoan, coautor amb Marilisa Briello de Mètodes i enfocaments per ensenyar català com a llengua addicional, va posar el focus en el mètode d'ensenyament comunicatiu per tasques: què és i com s'aplica.

L'ensenyament per tasques es caracteritza per concebre la llengua com una eina necessària per fer qualsevol acció comunicativa. És a dir, el punt de partida no és la llengua en si mateixa, però per poder fer la tasca cal utilitzar la llengua i cal interactuar, emprar-la.

A la xerrada hi van assistir persones vinculades a les entitats que formen part de la CLOG i que, de manera professional o voluntària, ensenyen català a persones que no el tenen com a llengua materna.

Vols compartir aquesta notícia?