Sessió literària amb l’escriptor Miquel Martín, com a cloenda del XIV Taller de lectura i conversa de l'OC de Roses
Voluntariat per la llengua > Activitats, Activitats complementàries > Tertúlies
L'escriptor Miquel Martín i Serra compartirà les seves reflexions amb les participants del XIV Taller de lectura i conversa en català a la sessió literària dedicada al seu llibre Proses reposades, llegit al llarg d'aquest taller.
Es tracta d'una acció més, des de l'OC de Roses, orientada a promoure l'ús social del català a través d'activitats de foment de la lectura i de la conversa en català.
Aquesta activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració entre la Biblioteca Jaume Vicens i Vives de Roses, les quatre persones voluntàries responsables del Taller de lectura i conversa i l'Oficina de Català de Roses.
C. Girona, 22-30
Roses
A les 10.30 h.
CNL de