El Cinema Infantil en Català (CINC) torna aquest hivern als Cinemes Roses

Oci en català > Cinema en català > CINC

A Roses tornarem a gaudir del programa CINC Cinema Infantil en Català durant els mesos de febrer i març. En el marc d'aquest cicle, s'han programat sis pel·lícules en català, la primera de les quals és Extinció, i es projectarà el cap de setmana del 21 i 22 de febrer.

Aquesta iniciativa té per objectiu potenciar l'oferta de pel·lícules infantils en català amb una programació de reestrena, preus baixos i àmplia distribució territorial.

Entre el 21 de febrer i el 29 de març, doncs, es projectaran les pel·lícules següents als Cinemes Roses: Extinció (21 i 22 de febrer), Super Charlie (28 de febrer i 1 de març), La princesa orgullosa (7 i 8 de març), 200% Wolf: petit gran llop (14 i 15 de març), Bob esponja: una aventura pirata (21 i 22 de març) i Polletllebre i el secret de la marmota (28 i 29 de març).

Totes les sessions es faran dissabte i diumenge, a les 16.05 h. El preu de l'entrada serà de 3 € (petits i grans).

El CINC és un programa del Departament de Política Lingüística per fer créixer l'oferta i el consum de cinema infantil en català, amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística i de diversos ajuntaments, institucions, entitats i cinemes.

Cinemes Roses. Gran Via de Pau Casals, 237
Roses

A les 16.05 h.

Vols compartir aquest acte?