Consorci per a la Normalització Lingüística

Estrenem el curs d'atenció telefònica - Notícies del CPNL

Notícies del CPNL

Estrenem el curs d'atenció telefònica


Una bona atenció al client també passa per atendre'l en la seva llengua. En l'atenció telefònica això és especialment rellevant perquè és l'únic canal de comunicació.

El Consorci per a la Normalització Lingüística ha elaborat una nova formació especialitzada de sis hores en atenció telefònica.

Està adreçada a professionals que fan atenció telefònica als seus clients i que encara no tenen prou competència en llengua catalana.

L'objectiu del curs es dotar els alumnes dels recursos bàsics per poder mantenir una conversa professional breu per telèfon.

S'hi aprèn a iniciar una conversa telefònica, a respondre afirmativa i negativament, a desviar trucades i a atendre trucades per a les quals no es té una resposta immediata.

El Consorci per a la Normalització Lingüística disposa d'una àmplia oferta de cursos especialitzats. Si en voleu més informació, escriviu a empresa@cpnl.cat.

<< Tornar al butlletí
Llicència de Creative Commons Consorci per a la Normalització Lingüística