25 anys fent bategar el català

Centres


Formació a mida. Comunicació oral




Cursos de comunicació oral

Com fer una exposició oral? 

Presentar la informació de manera concisa, ordenada i atractiva és clau per captar l'atenció de l'auditori. En aquest curs s'aprenen les estratègies comunicatives necessàries per elaborar i conduir amb èxit una exposició oral. 

Durada Destinataris Requisits
6 h Persones que vulguin millorar aquesta habilitat per assolir l'èxit en qualsevol àmbit comunicatiu. Cal saber-se expressar oralment en català. 

Grups de conversa 

En els grups de conversa es treballen diversos àmbits comunicatius, des de situacions de la vida quotidiana fins a l'argumentació en debats. N'hi ha de nivell elemental i avançat. 

Durada Destinataris Requisits
20 h Persones que vulguin millorar l'expressió oral, la fluïdesa i tenir més confiança en el moment de parlar en català. Per al grup de conversa elemental, nivell de català A2 o B1 del MECR; per al grup de conversa avançat, nivell de català B2 o C1 del MECR.

Curs de pronunciació

Tenir una bona pronunciació afavoreix la comunicació i la correcció ortogràfica. El curs és totalment pràctic i es complementa amb 10 hores de pràctica individual de l'alumne. 

Durada Destinataris Requisits
20 h Persones que parlen català però que tenen dificultats en la pronunciació d'alguns sons i que volen millorar la competència oral de la llengua. No cal un nivell previ de llengua.

Parlar per comunicar. Estratègies bàsiques de comunicació

Parlem o comuniquem? Només ens senten o també ens escolten? Arriba el missatge? Ens entenen? Despertem interès en el públic o els fem adormir?

El curs 'Parlar per comunicar' permet trobar totes aquestes respostes. A més, ens ensenya estratègies de millora i ens dóna a conèixer els recursos de què disposem perquè la comunicació sigui real i efectiva.

Durada Destinataris Requisits
6 h Persones que en una empresa o organització hagin de parlar davant de públics diversos. En general, qualsevol persona que vulgui ser escoltada amb interès i vulgui millorar la manera de transmetre un missatge oral. No cal un nivell previ de llengua.

Atenció telefònica

Per mitjà de tasques de simulació, en aquest curs s'ensenyen les estructures i el lèxic necessaris per dur a terme converses telefòniques breus de tipus professional.

Durada Destinataris Requisits
6 h

Personal que fa servei d'atenció telefònica als clients i que encara no tenen prou competència en llengua catalana.

No cal un nivell previ de llengua.

Parlar català: una decisió estratègica

Curs adreçat al personal d'establiments comercials. Té una orientació eminentment pràctica i els conceptes es treballen des de la perspectiva de casos reals i d'exemples amb exercicis i aprofitant l'experiència i les idees que puguin aportar els participants.

Durada Destinataris Requisits
10 h Personal d'establiments comercials  No cal un nivell previ de llengua.


Consorci per a la Normalització Lingüística

Els continguts d'aquest lloc estan subjectes a una llicència de Creative Commons Creative Commons

Seguiu-nos a:

  • Facebook
  • YouTube
  • Google +
  • Twitter
  • Netvibes