Els diferents serveis del CNL Vallès Occidental 3 reprenen l'atenció al públic telefònica i presencial amb cita prèvia

Altres

Durant el mes de juliol s'haurà de demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic

Prioritzant la seguretat i la protecció tant d'usuaris com de treballadors, el dimecres 1 de juliol tots els serveis del CNL Vallès Occidental 3 reobren les portes a l'atenció presencial, sota estrictes mesures de seguretat i prevenció. 

Al juliol es reprèn l’atenció telefònica i personalitzada amb cita prèvia als serveis de Cerdanyola, Ripollet, Montcada, Barberà, Badia i Sant Cugat

Una de les principals mesures de seguretat és que les persones interessades a rebre-hi atenció presencial caldrà que demanin cita prèvia al telèfons de cada servei o bé per correu electrònic .
 
L'horari d'atenció al públic és de dilluns a dijous de 10 a 13 h, llevat de Sant Cugat on l’horari és d’11 a 13 h.

M.G.

Vols compartir aquesta notícia?