Notícies

Filtres aplicats

  • Programa: Socioeconòmic > Empresa > Comerç [X]
  1. El Consorci per a la Normalització Lingüística col·labora amb la cadena de supermercats Bonpreu en la campanya "Alimenta el català"

    L'objectiu de la campanya és reforçar les varietats dialectals del territori i generar proximitat emocional amb la clientela.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  2. ‘Comerços aprenents’, la nova proposta del Consorci per a la Normalització Lingüística per facilitar l’aprenentatge del català

    Es tracta d'un programa pioner en la matèria, que vol garantir l'accés a l'aprenentatge de la llengua a les persones amb poc coneixement de català que treballen en establiments comercials.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  3. El Consorci per a la Normalització Lingüística i la Fundació puntCAT col·laboren en la promoció de webs comercials en llengua catalana

    El Consorci per a la Normalització Lingüística engega l'any 2021 amb nous serveis i projectes per promoure la presència i l'ús digital del català en el sector socioeconòmic. Es tracta concretament de la col·laboració en la iniciativa elteunegoci.cat, de la Fundació puntCAT.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  4. Tortosa acull una sessió tècnica sobre el codi de consum i la llengua

    La Direcció General de Política Lingüística va organitzar el 10 de desembre  a Tortosa una sessió tècnica de caràcter monogràfic sobre el codi de consum i la llengua adreçada principalment a professionals de la llengua: tècnics del Consorci per a la Normalització Lingüística, planificadors i dinamitzadors lingüístics de l'Administració i de serveis lingüístics d'universitats i organitzacions diverses, activistes d'entitats de llengua, etc.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  5. Reunió preparatòria per engegar la campanya de webs en català als comerços de Tortosa

    El dimecres 21 de juny es va fer una reunió a la seu dels Serveis Territorials de Cultura a les Terres de l'Ebre per tal de preparar la campanya Comerçlocal.cat que promou la Fundació puntCAT amb la col·laboració de la Direcció General de Política Lingüística i el Departament d'Empresa i Coneixement.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  6. "Per comunicar, clar i català", nova campanya per fomentar l'ús de termes d'empresa en català

    La Direcció General de Política Lingüística (DGPL) del Departament de Cultura, el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) i el TERMCAT enceten "Per comunicar, clar i català", una campanya de difusió de terminologia en català relacionada amb el món de l'empresa.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  7. El programa Comerçlocal.cat promou la creació de webs en català als petits comerços amb el domini .cat

    La Fundació puntCAT en col·laboració amb la Direcció de Política Lingüística de la Generalitat ha posat en marxa el programa de capacitació digital Comerçlocal.cat adreçat als petits comerciants de Catalunya amb l'objectiu que projectin els seu negoci a Internet i ho facin en català.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  8. L'Ampolla i Tortosa s'adhereixen a la campanya 'Oberts al català'

    Els alcaldes de l'Ampolla, Francesc Arasa, i Tortosa, Ferran Bel, i el secretari general de la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) , Miquel Àngel Fraile, han signat aquest matí els convenis de col·laboració entre la Confederació i aquests ajuntaments per aplicar la campanya Oberts al català als municipis respectius.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  9. Campanya 'Català i empresa. Ja estàs al dia?'

    El Centre de Normalització Lingüística (CNL) de les Terres de l'Ebre du a terme la campanya Català i empresa. Ja estàs al dia? per fer conèixer els drets de clients i usuaris i les obligacions de les empreses que presten serveis o ofereixen béns a Catalunya, pel que fa a l’ús de la llengua catalana.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç

  10. Presentació de la campanya 'Oberts al català' a les Terres de l’Ebre

    Avui, 2 de febrer de 2012, ha tingut lloc a la sala de plens de l’Ajuntament d’Amposta la presentació d’“Oberts al català” a les Terres de l’Ebre i la signatura d’un conveni de col·laboració entre la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) i el consistori per a la difusió d’aquesta campanya a la localitat.

    Socioeconòmic > Empresa > Comerç