Models de cartells per als comerços en temps de desconfinament

Socioeconòmic > Empresa > Comerç

El CNL de Tarragona publica, a partir d'aquest dilluns, les fitxes “Persianes amunt!” per dotar els comerços de models de cartells en català i donar recomanacions lingüístiques

El Centre de Normalització Lingüística (CNL) de Tarragona, a través dels plans Ofercat de Tarragona i el Vendrell, ha engegat una campanya de difusió de fitxes de llengua per al comerç a través del seu web i xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram).

Amb el títol genèric de “Persianes amunt!”, les fitxes estan dedicades a donar consells i models per a la correcta redacció dels cartells informatius que l'actual situació de desconfinament ha fet tan habituals als aparadors dels establiments.

Així, els temes de les fitxes seran “Els horaris”, “Elements de protecció”, “Capacitat del local”, “Distància”... Les fitxes es publicaran cada dilluns i dijous a partir del 25 de maig i fins a finals de juny, i quedaran recollides a l’apartat “Publicacions” del web del CNL de Tarragona. Les associacions de comerciants i els departaments de comerç dels ajuntaments també col·laboren en la difusió de “Persianes amunt!”.

La campanya inclou l'activació d'una adreça electrònica directa del Servei d'Assessorament Lingüístic (SAL) perquè els professionals hi puguin enviar sol·licituds de revisió o correcció de textos i consultes sobre recursos lingüístics i normativa lingüística. Les sol·licituds es poden enviar a assessorament.tarragona@cpnl.cat.

D'aquesta manera, el CNL vol fer costat al comerç local en aquests temps de recuperació, dotant-lo d'eines que millorin la seva comunicació amb els clients en qualitat i efectivitat.

Vols compartir aquesta notícia?