Agenda
Filtres aplicats
- Programa: Llengua i cultura > Activitats culturals > DILM [X]
-
Inauguració del mural commemoratiu del Dia Internacional de la Llengua Materna a Lloret de Mar
Llengua i cultura > Activitats culturals > DILM
Lloret de Mar, Capital de la Cultura Catalana 2023, amb motiu del Dia Internacional de la Llengua Materna i amb l'objectiu de deixar constància de la diversitat lingüística del municipi, estrenarà un mural que inclourà un vers del poema "Soc d'allà, soc d'aquí", de l'autor palestí Mahmoud Darwish, traduït en diferents idiomes.
Pla de Carbonell, 25
Lloret de MarA les 12:00 h.
-
Inauguració del Mural de les llengües d'Olot en commemoració del Dia Internacional de la Llengua Materna
Llengua i cultura > Activitats culturals > DILM
Pintat per Mei Peña, alumna de l'Escola d'Art d'Olot, el Mural de les llengües d'Olot dona la benvinguda a la ciutat en 50 llengües diferents.
Pont de la Ceràmica, a l'avinguda dels Reis Catòlics
OlotA les 12:00 h.
-
Celebració del Dia de la Llengua Materna
Llengua i cultura > Activitats culturals > DILM
Persones d’orígens diversos recitaran tetos en la seva llengua materna per visibilitzar i donar valor a la varietat lingüística del municipi. Hi participaran, entre altres, alumnes dels cursos de català i parelles lingüístiques.
La Sala del Centre Recreatiu
Cassà de la SelvaA les 19:00 h.