Notícies

Filtres aplicats

  • Programa: CPNL [X]
  1. El Consorci per a la Normalització Lingüística fa balanç del 2020 i valora satisfactòriament l’adaptació al context de pandèmia

    • Més de 50.000 alumnes s'inscriuen als cursos i s'expedeixen 8.000 certificats homologats malgrat la complexitat del context

    • L'organització dels cursos de català i l'activitat de dinamització es transforma integralment amb noves maneres de treballar i de prestar els serveis

    • Les parelles lingüístiques virtuals es multipliquen per vuit i es consolida la pràctica virtual de les converses

    CPNL

  2. El Consorci per a la Normalització Lingüística es repensa arran de l’experiència del confinament

    • Més de 750 persones estan cridades a implicar-se en la transformació del CPNL

    • El procés de participació es basa en l'experiència i el coneixement dels treballadors i segueix la metodologia de la gestió del coneixement

    CPNL

  3. El Consorci per a la Normalització Lingüística presenta la Memòria de 2019, amb resultats d’èxit

    Augmenten un 8,6 % l'oferta de cursos de català i un 11 % les inscripcions respecte del 2018
    · Els nivells inicials, la prioritat, han tingut un 69,1% dels inscrits
    · El Voluntariat per la llengua incrementa un 7 % les parelles lingüístiques
    · Els acords del Consorci amb el sector socioeconòmic són gairebé un 13 % més que l'any anterior
    · La commemoració dels 30 anys del CPNL, una part destacada de la Memòria

    CPNL

  4. El Consorci per a la Normalització Lingüística reprèn l'atenció presencial al públic amb mesures preventives i de seguretat

    • La cita prèvia serà indispensable per rebre l'atenció presencial als centres de normalització lingüística

    • A través del web dels 22 centres de normalització lingüística i de les xarxes socials es podrà seguir l'obertura gradual de serveis i oficines

    CPNL

  5. El Consorci per a la Normalització Lingüística es confina però no s'atura

    • S'ofereix un paquet de mesures virtuals i telemàtiques per facilitar l'aprenentatge i la millora de la llengua catalana
    • La vocació de servei de l'organització fa que el personal directiu, tècnic i administratiu es bolqui a trobar solucions

    Voluntariat per la llengua, CPNL, Altres, Cursos de català > En línia