Aquesta eina facilita la traducció automàtica dels continguts del web. El Consorci no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.
Avui s'entrena en català 'Dragon Ball Super: Broly' a Cornellà
L'últim film de la saga de Bola de Drac, dirigit per Tatsuya Nagamine i escrit pel creador de la sèrie Akira Toriyama, arriba a Cornellà després d'haver estat número 1 a les taquilles del Japó i dels Estats Units. . Aquest film ha estat doblat al català amb el suport de la Direcció General de Política Lingüística.
Dragon Ball Super: Broly
Argument: la pel·lícula se centra en la celebració del Torneig del poder. D'entrada no sembla que hi hagi cap complicació, però en Goku és conscient de la presència d'enemics amagats a l'univers i per això continua entrenant-se per salvar la Terra de possibles perills. En Goku i en Vegeta s'enfrontaran a l'enemic definitiu... en Broly
A Cornellà en català també podreu veure les pel·lícules:
La gran aventura dels Lunnis i el llibre màgic
Argument: El món de la imaginació i la fantasia estan en perill. La Mar, una nena de 8 anys experta en contes i llegendes, gràcies als contes que li llegeix el seu avi cada dia, intentarà salvar-los amb l'ajuda dels Lunnis. En aquesta aventura, trobaran molts personatges dels contes més populars, com ara Merlí, Pinotxo, Alícia, etc.
Argument: En Ralph s'endinsa en el món inexplorat i emocionant d'internet a la recerca d'una peça de recanvi que salvi Sugar Rush, el videojoc de la Vanellope. Veurem si sobreviuen els dos junts a través de la xarxa, un lloc misteriós ple de criatures disposades a donar-los un cop de mà... però també a confondre'ls.
Argument: Una nova aventura de la saga: el detectiu Conan ha d'investigar una explosió que té lloc el dia de la inauguració d'un gran complex turístic a Tòquio.
Seguiu-nos a: