L'Oficina de Català d'Esparreguera reprèn l'atenció presencial al públic amb mesures preventives i de seguretat

Altres

  • La cita prèvia serà indispensable per a rebre l'atenció presencial a l'edifici municipal de Can Pasqual en horari de 9 a 1 h del matí

  • A través del web del CNL Ca n'Ametller i de les xarxes socials es podrà seguir l'obertura gradual de serveis i oficines

El Consorci per a la Normalització Lingüística està tornant progressivament a la normalitat. Després de la reobertura de la seu del Centre de Normalització Lingüística Ca n'Ametller i del Servei Local de Català de Molins de Rei, ambdós ubicats a l'edifici municipal de la Federació Obrera, el passat 23 de juny, ara toca a l'Oficina de Català d'Esparreguera, situada a Can Pasqual, al c. de Cavallers, 26, sota estrictes mesures de seguretat i prevenció.

Prioritzant la seguretat i la protecció tant d'usuaris com de treballadors, des del dimecres 1 de juliol, en què s'obre l'Oficina de Català d'Esparreguera, la principal mesura de seguretat és que les persones interessades a rebre-hi atenció presencial caldrà que demanin cita prèvia a través del telèfon 93 772 92 92 o bé per correu a esparreguera(ELIMINAR)@cpnl.cat. L'atenció al públic serà de 9 a 1 h.

Malgrat això, l'atenció telemàtica continuarà sent la prioritat per garantir al màxim l'acompliment de les mesures de seguretat i salut públiques.

Centre de Normalització Lingüística Ca n'Ametller

Vols compartir aquesta notícia?