El Servei Local de Català de Martorell reprèn l'atenció presencial al públic amb mesures preventives i de seguretat

Administració pública

  • La cita prèvia serà indispensable per a rebre l'atenció presencial a l'edifici municipal del Complex Educatiu en horari de 9 a 1 h del matí

  • A través del web del CNL Ca n'Ametller i de les xarxes socials es podrà seguir l'obertura gradual de serveis i oficines

​​​​​​El Consorci per a la Normalització Lingüística està tornant progressivament a la normalitat. Després de la reobertura de la seu del Centre de Normalització Lingüística Ca n'Ametller i del Servei Local de Català de Molins de Rei, ambdós ubicats a l'edifici municipal de la Federació Obrera, el passat 23 de juny, ara toca al Servei Local de Català de Martorell, situat al Complex Educatiu, al c. de Josep Tarradellas, 11, sota estrictes mesures de seguretat i prevenció.

Prioritzant la seguretat i la protecció tant d'usuaris com de treballadors, des del dilluns 29 de juny, en què s'ha obert el Servei Local de Català de Martorell, la principal mesura de seguretat és que les persones interessades a rebre-hi atenció presencial caldrà que demanin cita prèvia a través del telèfon 93 775 25 38 o bé per correu a martorell(ELIMINAR)@cpnl.cat. L'atenció al públic serà de 9 a 1 h.

Malgrat això, l'atenció telemàtica continuarà sent la prioritat per garantir al màxim l'acompliment de les mesures de seguretat i salut públiques.

Centre de Normalització Lingüística Ca n'Ametller

Vols compartir aquesta notícia?