25 anys fent bategar el català

CNL de Barcelona

← Inici del CPNL

Altres centres


Xarxa territorial

Notícies

Dijous, 7 de març de 2019

El CNL de Barcelona participa en una sessió sobre comunicació i màrqueting digital a la PIMEC

Txell Pujol, coordinadora de dinamització i assessorament, hi ha fet la intervenció Per un servei de qualitat, el català és clau.

El CNL de Barcelona participa en una sessió sobre comunicació i màrqueting digital a la PIMEC

Avui, dijous 7 de març, el Centre de Normalització Lingüística de Barcelona ha participat a la sessió Comunica't amb èxit: consells pràctics de comunicació i màrqueting digital organitzada per la PIMEC (Micro, petita i mitjana empresa) amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística. 

Les accions comunicatives per impulsar un negoci són clau per al desenvolupament d'una empresa. D'aquestes, el bon ús de la llengua en les comunicacions i conèixer les eines i els recursos que faciliten aquesta tasca en el dia a dia de les organitzacions són portes al camí de l'excel·lència empresarial.

Amb la intervenció Per un servei de qualitat, el català és clau, de la mà de la coordinadora de dinamització i assessorament, Txell Pujol, hem apropat el CNL de Barcelona als 20 assistents i els hem presentat els serveis de formació, assessorament lingüístic, consultoria i auditoria lingüística per a empreses per acompanyar-los en la millora de les competències comunicatives.


Centre de Normalització Lingüística de Barcelona
Enllaços relacionats

Consorci per a la Normalització Lingüística

Els continguts d'aquest lloc estan subjectes a una llicència de Creative Commons Creative Commons

Seguiu-nos a:

  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter