Agenda
Filtres aplicats
- Dia: 03/03/2026 [X]
-
Activitats complementàries > Coneixement de l'entorn
Passeig pel cementiri de Sant Gervasi
Parlem d'històries i personatges d'un cementiri. Activitat dirigida a alumnes de Bàsic 1 a Elemental 3 i aprenents del Voluntariat per la llengua.
Camí del Cementiri de Sant Gervasi, 4-8
BarcelonaA les 10.30 h.
-
Activitats complementàries > Coneixement de l'entorn
Ruta del Modernisme per l'Eixample
Descobrim els edificis modernistes més emblemàtics de la ciutat i parlem del que ens suggereixen. Activitat dirigida a alumnes de Bàsic 1 a Elemental 3 i aprenents del Voluntariat per la llengua.
Davant de l’Apple Store, al passeig de Gràcia, 1
BarcelonaA les 16.30 h.
-
Activitats complementàries > Coneixement de l'entorn
Visita comentada de l'exposició "Plàstic. Genial o pervers?"
Ens qüestionarem els beneficis i els problemes de l’ús del plàstic i si se’n va preveure l’impacte. Activitat dirigida a alumnes de Bàsic 1 a Elemental 3 i aprenents del Voluntariat per la llengua.
C. Pere IV, 141
BarcelonaA les 17.30 h.
-
Activitats complementàries > Activitats culturals
Espai Avinyó - Llengua i Cultura
Exposició "Quaranta anys acompanyant els canvis socials a través dels termes"
L’Espai Avinyó – Llengua i Cultura acull des de l’11 de febrer fins al 5 de març una exposició que commemora el 40è aniversari del Centre de Terminologia TERMCAT.
C. Avinyó, 52
Barcelona
CNL de