Sessió formativa: En quina llengua hem d'atendre els clients?

Socioeconòmic > Empresa > Ofercat

Adreçada a:

Persones emprenedores que tinguin intenció d'obrir un comerç o una empresa de serveis.
Persones que han obert el seu negoci recentment i es volen posar al dia.

Objectius:

  1. Conèixer el marc legal relacionat amb els usos lingüístics a les empreses.
  2. Donar orientacions sobre com millorar la comunicació amb la clientela.

Continguts:

  • 8 raons perquè l'empresa parli en català.
  • Normativa lingüística general que afecta les empreses que fan atenció al públic.
  • Aspectes de comunicació de l'empresa que han d'incloure l'ús del català.
  • Recomanacions per potenciar bones pràctiques en l'atenció als clients.
  • Criteris d'atenció al públic que ajudin a fidelitzar la clientela.
  • Serveis que ofereix el Servei de Català de Vilafranca a comerços i empreses.
  • Atenció de consultes dels emprenedors.

Horari:

De 15 a 16.30 h

Edifici de l’Enològica (c. d’Amàlia Soler, 29)
Vilafranca del Penedès

A les 15:00 h.

Vols compartir aquest acte?