Tret de sortida de la gimcana lingüística amb Mollerussa Comercial, Ai quin embolic!
CNL de Lleida
Socioeconòmic, Llengua i cultura, Sensibilització
Comença la gimcana lingüística, organitzada pel Servei Comarcal de Català i Mollerussa Comercial, Ai, quin embolic! a la capital del Pla d’Urgell.

Mollerussa Comercial i el Servei Comarcal de Català del Pla d'Urgell organitzen, de nou, la gimcana lingüística Ai, quin embolic!, que arriba a la novena edició. Aquesta activitat, que enguany estarà dedicada als anagrames, forma part de les activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi. Com en altres anys, en cada establiment associat hi haurà un anagrama que el públic en general i alumnes de cicle superior hauran de solucionar. Les butlletes les trobaran en els establiments participants.
Mollerussa Comercial lliurarà quatre vals de 25 molleuros als guanyadors d'entre el públic en general, un val de 50 euros per a cadascuna de les escoles participants i dos vals de 25 euros als guanyadors de cada escola.