El Consorci per a la Normalització Lingüística reprèn l'atenció presencial al públic amb mesures preventives i de seguretat

Serveis Centrals

CPNL

  • La cita prèvia serà indispensable per rebre l'atenció presencial als centres de normalització lingüística

  • A través del web dels 22 centres de normalització lingüística i de les xarxes socials es podrà seguir l'obertura gradual de serveis i oficines

El Consorci per a la Normalització Lingüística torna progressivament a la normalitat i obre les portes al públic la setmana en què les diferents regions sanitàries de Catalunya se situen entre les fases 2 i 3 del Pla de desconfinament.

Prioritzant la seguretat i la protecció tant d'usuaris com de treballadors, aquest dilluns 15 de juny la seu central de l'organització, situada al carrer Muntaner de Barcelona, reobre les portes a l'atenció presencial, sota estrictes mesures de seguretat i prevenció.

Una de les principals mesures de seguretat és que les persones interessades a rebre-hi atenció presencial caldrà que demanin cita prèvia a través del telèfon 932 723 100 o bé per correu a demaneuhora(ELIMINAR)@cpnl.cat.

Malgrat això, l'atenció telemàtica continuarà sent la prioritat per garantir al màxim l'acompliment de les mesures de seguretat i salut públiques.

Pel que fa a la resta de serveis i oficines dels 22 centres de normalització lingüística distribuïts per tot el país, s'anirà reprenent l'atenció presencial a mesura que puguin garantir les condicions necessàries. Els diferents centres de normalització lingüística n'informaran a través de les seves pàgines web i per les xarxes socials.

Vols compartir aquesta notícia?