25 anys fent bategar el català

Notícies

Dilluns, 12 de juny de 2017

Excursió del SLC de Terrassa a la Mola

Amb l'objectiu de fer una activitat que fomenti la conversa en català, la relació entre companys i el coneixement de l'entorn de la nostra ciutat, ens vam llevar ben d'hora per tal d'aprofitar la fresca del matí i aconseguir un repte: fer el cim de Sant Llorenç del Munt, la Mola.

Alumnes del SLC, sobretot de nivell bàsic, i unes quantes professores vam pujar dissabte 10 de juny a la Mola

Abans de començar a caminar, vam formar cinc grups. Cada grup va rebre el nom d'una casa de pagès del massís: Can Pobla, Can Robert, Can Torres, la Barata i Can Pèlecs, i l'encàrrec d'identificar un element que trobaríem al llarg del camí. Per donar fe de la troballa, el grup havia de fer-s'hi una fotografia i ensenyar-la a l'hora d'esmorzar. Tothom va sortir airós de l'activitat.

L'esmorzar es va fer a Can Pobla, a l'ombra agraïda de les alzines. Després, amb forces renovades, vam escometre la pujada definitiva al cim. La calor ja era intensa, però la satisfacció de les vistes i d'haver aconseguit l'objectiu compensaven l'esforç.

Vam visitar el monestir de Sant Llorenç i vam compartir un aperitiu i un refresc tot cantant la cançó Si t'agrada anar pel bosc, de Miqui Giménez, entonada a unes quantes veus.

El descens es va fer sense incidents i en el temps esperat. Després de cantar l'Hora dels adéus, tothom va marxar cap a casa sospirant per fer una bona dutxa.

SLC de Terrassa
Enllaços relacionats

Consorci per a la Normalització Lingüística

Els continguts d'aquest lloc estan subjectes a una llicència de Creative Commons Creative Commons