Consorci per a la Normalització Lingüística

Per un servei de qualitat, el català és clau - Notícies del CPNL

Notícies del CPNL

Per un servei de qualitat, el català és clau


La comunicació eficaç i l'ús de la llengua catalana en l'àmbit empresarial són els dos aspectes clau de les sessions Comunica't, que impulsen conjuntament la PIMEC i el Consorci per a la Normalització Lingüística en el marc de col·laboració de les dues entitats que va començar l'any 2018.

Durant la sessió s'explicarà la importància que té la comunicació en el món empresarial i les accions que es poden fer per donar a conèixer un negoci. En aquest sentit, el Consorci presenta eines per utilitzar correctament el català i també els serveis que posa a disposició de les empreses: cursos específics per a sectors professionals, entrenament lingüístic, plans d'autonomia lingüística, servei de correcció de textos, i el programa del Voluntariat per la llengua a empreses, entre altres.

Durant el 2018 es van dur a terme vuit sessions del Comunica't a diferents municipis de Catalunya. Enguany se n'han previst vuit més, que han començat amb una novetat en el programa: l'explicació d'estratègies en línia per generar negoci. La PIMEC dona consells bàsics que tota empresa hauria d'aplicar per treure profit dels seus canals digitals. S'analitzen conceptes com el posicionament SEO, SEM, la publicitat a la xarxa, el màrqueting per correu electrònic, els canvis de comportament del consumidor, l'anàlisi de resultats i la presa de decisions.        

Aquesta jornada és gratuïta i s'adreça especialment a gerents i propietaris de negocis, responsables de màrqueting, de comunicació i responsables de vendes.

<< Tornar al butlletí
Llicència de Creative Commons Consorci per a la Normalització Lingüística