Consorci per a la Normalització Lingüística

Vols millorar l'atenció telefònica a la teva empresa? - Llengua i empresa

Carnet VxL: un munt d'avantatges per viure en català

Vols millorar l'atenció telefònica a la teva empresa?


Cada cop més empreses tenen clar que una bona atenció al client implica atendre'l en la seva llengua. Si l'atenció és telefònica, la tria de llengua encara és més rellevant perquè la veu és l'únic canal de comunicació que s'estableix entre les dues parts.

El Consorci per a la Normalització Lingüística ha elaborat una formació especialitzada de 6 hores en atenció telefònica. Està adreçada a professionals que fan aquest servei i que encara no tenen prou competència en llengua catalana. 

L'objectiu del curs es dotar els alumnes dels recursos bàsics per poder mantenir una conversa professional breu per telèfon.

A través de les tres sessions de què consta el curs, l'alumne aprendrà a:

   1. Saludar, presentar-se i atendre l'interlocutor quan demani per algú en un primer moment de la conversa telefònica. 

   2. Donar una resposta negativa a allò que demana l'interlocutor.

   3. Dir que no es té resposta al que demana l'interlocutor, demanar aclariments i acabar la conversa.

El Consorci per a la Normalització Lingüística disposa d'una àmplia oferta de cursos especialitzats. Si voleu sol·licitar-ne més informació, escriviu a empresa@cpnl.cat

<< Tornar al butlletí
Llicència de Creative Commons Consorci per a la Normalització Lingüística