Consorci per a la Normalització Lingüística

Sessions per garantir els drets lingüístics dels clients - Llengua i empresa

Butlletí llengua i empresa. CPNL

Sessions per garantir els drets lingüístics dels clients


La comunicació oral o escrita en la llengua del client hauria de formar part de l'estratègia comunicativa de l'empresa. Moltes organitzacions comparteixen aquesta idea però només el 43% tenen en compte, a l'hora de seleccionar el seu personal, que aquest sàpiga expressar-se en la llengua del client.

El Consorci per a la Normalització Lingüística imparteix sessions que tenen com a objectiu incrementar les habilitats comunicatives del personal de l'empresa en l'atenció al client. En aquestes sessions s'aporten eines per entendre per què és important respectar la tria de llengua del client i per què cal usar en primera instància el català com a mostra de disponibilitat lingüística.

Al llarg del 2015, el CPNL ha format més de 200 treballadors de Condis en aquest àmbit dins del pla de l'empresa per oferir un millor servei a la seva clientela.

El CPNL disposa d'una àmplia oferta de cursos complementaris. Si voleu sol·licitar-ne més informació, escriviu a empresa@cpnl.cat

<< Tornar al butlletí
Llicència de Creative Commons Consorci per a la Normalització Lingüística