Consorci per a la Normalització Lingüística

Atenció al públic per al comerç - Llengua i empresa

Butlletí llengua i empresa. CPNL

Atenció al públic per al comerç


Per què torna un client a un comerç? Segur que no hi ha només una sola resposta: una bona política de preus i un tracte amable són factors essencials.

Nosaltres estem convençuts que atendre en la llengua del client és un altre d'aquests factors. És un signe de qualitat per al comerç, que permet personalitzar el tracte amb el client i fidelitzar-lo en un entorn cada cop més competitiu.

Atenció al públic per al comerç és un curs de nivell bàsic en què es practiquen i reforcen les situacions més habituals en què es troba una persona que treballa en una botiga o en una gran superfície. 

En acabar el curs l'alumne podrà mantenir una conversa bàsica amb el client.

Continguts del curs

1.    Informació personal

2.    Presentacions

3.    Activitats quotidianes

4.    Informació de lleure

5.    Espais i entorn

6.    Al mercat

7.    Al supermercat

8.    A la botiga

9.    Llocs i indicacions

10.  Al bar i al restaurant

11.  Salut a la feina

12.  Serveis públics.

El CPNL disposa d'una àmplia oferta de cursos complementaris. Si voleu sol·licitar-ne més informació, escriviu a empresa@cpnl.cat

<< Tornar al butlletí
Llicència de Creative Commons Consorci per a la Normalització Lingüística