Consorci per a la Normalització Lingüística

Per un servei de qualitat el català és clau - Llengua i empresa

Butlletí "Llengua i empresa"

Per un servei de qualitat el català és clau


Atendre els clients en la seva llengua és un element clau per oferir un servei de qualitat. Ho saben empreses internacionals com Microsoft, Google, Apple o Facebook, que han incorporat la llengua catalana en els seus serveis.

Una gestió correcta del multilingüisme és una manera de tractar individualment cada persona. Les empreses que també incorporen el català estan en sintonia amb les expectatives del client.

El Consorci per a la Normalització Lingüística disposa d'una sèrie de serveis perquè les empreses siguin més competitives en el mercat català.

  • Cursos adaptats a les necessitats de les organitzacions (amb certificació oficial i bonificables)
  • Auditories lingüístiques
  • Traducció i revisió de textos
  • Assessorament lingüístic en selecció de personal
  • Formació en la gestió del multilingüisme

En cas que vulgueu conèixer els nostres serveis envieu un correu a empresa@cpnl.cat i de seguida atendrem la vostra sol·licitud.

 

<< Tornar al butlletí
Llicència de Creative Commons Consorci per a la Normalització Lingüística