Consorci per a la Normalització Lingüística

Sessions sensibilització a l’empresa Condis - Notícies del CPNL

Notícies del CPNL

Sessions sensibilització a l’empresa Condis


Prop de cent treballadors dels sis establiments que el supermercat Condis té a les poblacions de Molins de Rei i Sant Vicenç dels Horts assistiran a les sessions sobre Atenció al públic en català que estan impartint els serveis de català de les poblacions respectives. En total, s'han organitzat deu sessions de dues hores de durada cadascuna, en diferents horaris i en diferents espais de les dues poblacions per poder facilitar la presència del màxim nombre de treballadors possible.

Després d'aquestes sessions, tots els treballadors que estiguin en disponibilitat de parlar català portaran durant un mes una xapa amb l'eslògan Pot parlar-me català, per animar els clients a utilitzar aquesta llengua quan vagin a comprar als establiments de Condis. Els mateixos treballadors s'autoavaluaran amb relació a l'ús que hauran fet del català durant aquest període, de manera que la campanya finalitzarà totalment el 17 d'abril.

Al vostre servei és un programa pensat des del Consorci per a la Normalització Lingüística per millorar la disponibilitat lingüística de les persones que treballen en el sector serveis atenent el públic.

Consisteix en unes sessions creades especialment per incrementar entre els treballadors les habilitats comunicatives en l'atenció al client, posant l'èmfasi en el respecte de la tria de llengua de la clientela i l'ús preferent del català amb l'objectiu de poder garantir que els clients puguin exercir el dret d'utilitzar el català en els seus actes de compra, tal com recull el marc legal vigent.

<< Tornar al butlletí
Llicència de Creative Commons Consorci per a la Normalització Lingüística