25 anys fent bategar el català

Centres


Notícies del CNL

Dimecres, 18 de juliol de 2012

El Departament de Cultura posa en línia 'Llenguatest Consum', un recurs per fomentar el català en l'àmbit empresarial

El Departament de Cultura posa en línia l’aplicació “Llenguatest Consum”, un qüestionari de 8 preguntes, accessible en línia i sense necessitat de registrar-s’hi, que permet fer una autodiagnosi de l’empresa sobre el compliment de les obligacions lingüístiques que estableix el Codi de consum per garantir els drets de les persones consumidores.

L’eina és un nou recurs que s’ofereix des del Punt d’atenció a l’empresa (http://www.gencat.cat/llengua/puntempresa) per al foment de la llengua catalana en l’àmbit empresarial, en el marc de la campanya “Català i empresa, ja estàs al dia?”.  Les obligacions incideixen bàsicament en tres àmbits: l’atenció al públic; la informació i la documentació, l’etiquetatge i les instruccions d’ús.
 
El compliment de les obligacions per part de les empreses que presten serveis o ofereixen béns a Catalunya garanteix els drets lingüístics de les persones consumidores. De manera complementària s’han editat materials de difusió (tríptic, anunci, etc.), que s’han distribuït a les empreses amb la col·laboració de les organitzacions empresarials, el Consorci per a la Normalització Lingüística i altres entitats.
 
Llenguatest Consum:
http://www.gencat.cat/llengua/llenguatestconsum


Departament de Cultura

Consorci per a la Normalització Lingüística

Els continguts d'aquest lloc estan subjectes a una llicència de Creative Commons Creative Commons

Seguiu-nos a:

  • Facebook
  • YouTube
  • Google +
  • Twitter
  • Netvibes