25 anys fent bategar el català

Centres


Notícies del CNL

Dimarts, 5 de juliol de 2016

85 alumnes dels cursos d’ocupació laboral de Vilanova i la Geltrú fan sessions sobre bones pràctiques d’atenció als clients

85 alumnes dels cursos d’ocupació laboral de Vilanova i la Geltrú fan sessions sobre bones pràctiques d’atenció als clients

Des de setembre de 2015 fins a juny de 2016 s'han fet 7 sessions sobre "Comunicació i atenció als clients" per a 85 alumnes dels cursos de formació ocupacional, fruit del conveni signat al 2013 entre el Servei de Català del Garraf i Vilanova i la Geltrú i el Servei d'Ocupació de l'Institut Municipal d'Educació i Treball (IMET).

Les especialitats en què s'estan formant els alumnes que han fet aquesta sessió tenen en comú que el seu perfil professional implica la relació directa amb el públic. La formació dels alumnes dels cursos d'Atenció sociosanitària, d'Auxiliars de comerç, d'Activitats de venda i de Cambrers s'ha completat amb una sessió monogràfica que pretén informar sobre el context sociolingüístic actual i conscienciar del rol dels treballadors que atenen els clients o usuaris d'un servei.


Sessió del curs Atenció a les persones dependents (3 de març de 2016)


Sessió del curs Activitats d'auxiliars de comerç (28 de juny de 2016)

Línia de treball profitosa

Des del curs 2012/2013, el Servei de Català i l'IMET han organitzat un total de 29 sessions per incentivar les bones pràctiques d'atenció als clients, amb un total de 376 alumnes assistents.

Un altre dels objectius d'aquesta col·laboració és presentar les possibilitats de millorar la formació en català mitjançant els cursos o bé les trobades del programa Voluntariat per la llengua. Per això, el Servei de Català ha informat els alumnes dels cursos d'estiu que organitza i també rebran la informació del proper període d'inscripcions.

El Servei de Català té la intenció de continuar col·laborant amb l'IMET en l'organització d'aquestes sessions, ja que la formació professional constitueix una bona ocasió per reflexionar sobre quina conducta lingüística afavoreix més  el respecte de les expectatives dels clients.


CNL de l'Alt Penedès i el Garraf

Consorci per a la Normalització Lingüística

Els continguts d'aquest lloc estan subjectes a una llicència de Creative Commons Creative Commons

Seguiu-nos a:

  • Facebook
  • YouTube
  • Google +
  • Twitter
  • Netvibes