25 anys fent bategar el català

Centres


Notícies del CNL

Dijous, 18 de juny de 2015

80 alumnes dels cursos d’ocupació laboral de Vilanova i la Geltrú fan sessions sobre bones pràctiques d’atenció als clients

Des de finals d'abril a començaments de juny s'han fet 7 sessions sobre "Comunicació i atenció als clients" per a alumnes dels cursos de formació ocupacional, fruit de la col·laboració estable entre el Servei de Català del Garraf i Vilanova i la Geltrú i el Servei d'Ocupació de l'Institut Municipal d'Educació i Treball (IMET).

80 alumnes dels cursos d’ocupació laboral de Vilanova i la Geltrú fan sessions sobre bones pràctiques d’atenció als clients

Les especialitats en què s'estan formant els alumnes que han fet aquesta sessió tenen en comú que el seu perfil professional implica la relació directa amb el públic. La formació dels alumnes dels cursos de Serveis de bar i cafeteria, Activitats de venda i Venda telefònica s'ha completat amb una sessió monogràfica que pretén informar sobre el context sociolingüístic actual i conscienciar del rol dels treballadors que atenen els clients o usuaris d'un servei.

Una línia de treball profitosa

Entre els dos cursos anteriors, el Servei de Català i l'IMET van organitzar quinze sessions per incentivar les bones pràctiques d'atenció als clients, a les quals van assistir un total de 211 alumnes. En aquesta ocasió, s'ha desplegat aquesta col·laboració en set sessions i hi ha hagut 80 assistents. A cada sessió, hi ha participat també la tutora del curs.

Un altre dels objectius d'aquesta col·laboració és presentar les possibilitats de millorar la formació en català mitjançant els cursos o bé les trobades del programa Voluntariat per la llengua. Per això, el Servei de Català ha informat els alumnes dels cursos d'estiu que organitza i també rebran la informació dels cursos de tardor.

El Servei de Català té la intenció de continuar col·laborant amb l'IMET en l'organització d'aquestes sessions, ja que la formació professional constitueix una bona ocasió per reflexionar sobre quina conducta lingüística dels professionals afavoreix més  el respecte de les expectatives dels clients.


CNL de l'Alt Penedès i el Garraf

Consorci per a la Normalització Lingüística

Els continguts d'aquest lloc estan subjectes a una llicència de Creative Commons Creative Commons

Seguiu-nos a:

  • Facebook
  • YouTube
  • Google +
  • Twitter
  • Netvibes