Centres


Notícies del CNL

Dijous, 4 de març de 2010

El cinema en català torna a l’Orfeó Reusenc amb un petit canvi en el programa

Dissabte es projectarà Pluja de mandonguilles i diumenge, Planet 51.
El cinema en català torna a l’Orfeó Reusenc amb un petit canvi en el programa

Aquest cap de setmana, el Cicle de Cinema Infantil en Català de Reus (CINC) torna a l’Orfeó Reusenc, tot i que amb una alteració en la programació anunciada. Dissabte a les 18 h es projectarà Pluja de mandonguilles però, a causa d’un problema en la distribució de les còpies doblades al català, diumenge en la sessió matinal de les 11.30 h es projectarà Planet 51 i no Pluja de mandonguilles, tal com estava programat. Així doncs, serà un cap de setmana amb dues estrenes recents i de gran èxit.

Aquest cicle de cinema, en marxa des de l’any 2003, permet portar als més petits de la casa una programació estable en català que es tancarà amb la projecció el 20 de març de Planet 51.

El CINC va començar el mes de gener i fins ara s’han projectat films com Monstres contra alienígenes, Up i Cher ami, recentment guardonat amb el Premi Gaudí, amb una mitjana de 175 espectadors per sessió.
 
El CINC està organitzat per l’Orfeó Reusenc, la Regidoria de Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus, el Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus Miquel Ventura i la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya. Hi col·laboren Canal Reus TV, Reus Digital i Ràdio Reus.

CNL Àrea de Reus
Enllaços relacionats

Consorci per a la Normalització Lingüística

Els continguts d'aquest lloc estan subjectes a una llicència de Creative Commons Creative Commons

Seguiu-nos a:

  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter
  • Netvibes