25 anys fent bategar el català

Centres


Notícies del CNL

Divendres, 6 d'octubre de 2017

84 alumnes dels cursos d’ocupació laboral de Vilanova i la Geltrú fan sessions sobre bones pràctiques d’atenció als clients

Des de febrer a setembre de 2017 s'han fet 7 sessions sobre "Comunicació i atenció als clients" per a 84 alumnes dels cursos de formació ocupacional, fruit del conveni renovat al maig d'enguany entre el Servei de Català del Garraf i Vilanova i la Geltrú i el Servei d'Ocupació de l'Institut Municipal d'Educació i Treball (IMET).

84 alumnes dels cursos d’ocupació laboral de Vilanova i la Geltrú fan sessions sobre bones pràctiques d’atenció als clients

Les especialitats en què s'estan formant els alumnes que han fet aquesta sessió tenen en comú que el seu perfil professional implica la relació directa amb el públic. La formació dels alumnes dels cursos d'Auxiliars de comerç, d'Activitats de venda, d'Operacions de bar i restaurant i de Monitors de lleure, entre altres, s'ha completat amb una sessió monogràfica que pretén informar sobre el context sociolingüístic actual i conscienciar del rol dels treballadors que atenen els clients o usuaris d'un servei.

Línia de treball profitosa

Des del curs 2012/2013, el Servei de Català i l'IMET han organitzat un total de 37 sessions per incentivar les bones pràctiques d'atenció als clients, amb un total de 466 alumnes assistents.

Un altre dels objectius d'aquesta col·laboració és presentar les possibilitats de millorar la formació en català mitjançant els cursos o bé les trobades del programa Voluntariat per la llengua.

Fruit d'aquesta col·laboració també s'han dut a terme recentment altres actuacions: el punt de difusió del Voluntariat per la llengua per als usuaris del Club de feina de l'IMET i dues sessions de treball -que es van fer al mes de juliol i a les quals van assistir  26 treballadors de plantilla- per impulsar l'aplicació de criteris lingüístics en els cursos ocupacionals.


El Voluntariat per la llengua al Club de feina de l'IMET.


Sessió per als alumnes dels cursos ocupacionals.


Sessió per al personal de l'IMET.

Durant els pròxims mesos, el Servei de Català i l'IMET continuaran treballant per millorar la competència en llengua catalana dels alumnes dels cursos ocupacionals amb l'objectiu de reforçar la seva adequació als perfils laborals que tenen relació amb el públic.


CNL de l'Alt Penedès i el Garraf
Enllaços relacionats

Consorci per a la Normalització Lingüística

Els continguts d'aquest lloc estan subjectes a una llicència de Creative Commons Creative Commons

Seguiu-nos a:

  • Facebook
  • YouTube
  • Google +
  • Twitter
  • Netvibes